Almanackan

Hej 


Jag Sitter och kollar igenom min almanacka
 
Nu är det 4,1/2 fullspäckade hela veckor kvar , 

Min sista dag jag har måsten i schemat  är den 15/6 då vi har personalmöte och sommarmys här hemma , sen den kvällen går jag på semester och mellan den 16-28 juni ska jag inte boka upp ett smack 

Jag kommer svara NEJ tack till ALLT 

Vill bara vara och ladda mina batterier med ny energi  och stänga av min lur för alla samtal 

Min telefon plingar och piper nästan hela dygnet förutom mellan 23-05 när luren var på ljudlöst förut  men efter mamma fick hjärnblödning så vågar jag inte sätta luren på ljudlöst längre 


.................

 Lillgrodans vagn 🐸🐸

spjälsäng check ✔️

Vagn check ✔️

Det börjar närma sig , ca 6 v kvar 

Längtar 🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸🐸


Nu ska jag ta sista kvällspromenaden och sen krypa ner i sängen 


 God natt finisar /  Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0