Fullspäckad helg


I torsdags kom mamma , vi bara va
Vi satt och prata och promenerade med hundarna och kollade lite tv 

På fredagen åkte mamma och jag ner till Haninge c 
Jag köpte ett par shorts på kappahl 
Jag hade bonus och 25 procent så jag fick dom för 100 kr istället för 200 👍

Mamma köpte gardiner och en löpare på inn & finn 
Jättefina , blå vitt mönster 
Sen mötte vi upp Sandra och så åkte vi alla hem till mig 

Vi satt på plätten och ☀️ ade 
När Max och Annicka hade kommit så gick vi till Kina för lite födelsedags middag för mamma 


Jag åt stekta  nudlar med kyckling & grönsaker 

Mamma åt 4 små rätter

Mysigt att alla kunde följa med och äta 

Sen gick vi hem och kollade tv och surrade 

I går lördag så var vi på loppis på fm 
Sen åkte jag , H , max , mamma och Sandra till Nacka och sen till dollars store i kungenskurva 
Det vart lite smått & gott
Schampo
Duschkrämer
Skrubb handskar
Chips mm till studenten
Trosor
Godis
Tavla

Mamma köpte kuddfodral och ljus

Max och Sandra fyndade också massa bra saker 

Efter dollar store vart det besök på mitt jobb , en ungdom behövde lite saker till huset , 

När vi var klara där så åkte vi hem till oss för massa surr på plätten , vi satt där till 18 på kvällen innan det var dags att fixa middag 
Mamma ville ha Enchiladas 


Dom här dagarna har gått sjukt fort , i dag åker mamma hem


, vi ska följa med henne till tåget och vidare  till maxi och storhandla och tvättstugan 

Sen blir det vila , mina öron och hals vill inte riktigt ge med sig , segt som fan ...

 Önskar er en bra söndag / Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0