Hej blogg vänner

Vilken underbar jobb dag , en break från villan men ändå mys med kollegorna❤️

Vi startade dagen med friskvård 
Vi tog en varsin pedikyr , jag valde gråa tånaglar 👊mina fötter är så fina nu 👍

(null)

(null)

         Mina kollegor Kia & Kattis 

(null)

     Mina hela jeans och mina  gråa tår 😂❤️

Efter vi var klara med fötterna så gick vi till kina på poseidons torg och åt buffé och en friterad banan med glass 
Så himla gott 
Under tiden vi åt och fikade så hade vi möte / planering 

När vi var klara i Haninge åkte vi till net on net och köpte en ny dator till mitt kontor och ett nytt ps4 till våra ungdomar , tyvärr vart vårat förra stulet så nu blir dom Glada när vi köpte in ett nytt 
Pluspoäng innan jul 

(null)


Jag och Kia avslutade dagen med handling på Ica bb innan hon körde hem mig 
Tack 

H jobbade till 19 men jag hann fixa god middag tills han kom 
Det vart hemlagad lasagne 

(null)

(null)

               Den fick 10 av 10 ❤️

Nu har jag en jobbig huvudvärk som jag hoppas jag kan sova bort 
I morgon blir det jobb och på kvällen kommer Kia och thea hit på middag 
Jag tänkte bjuda på räktacos 


Nu säger jag god natt // IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0