Måndag 30/10

Näst sista dagen på denna månad 
Herre jävlar vad det går undan 😜

En bra dag med jobb, ungdomar och familj 

I dag var vi hemma hos mig ( FT) vi åt tacos och fastnade vid matbordet med massa surr 
Tyvärr vart några sjuka men desto mer mat till oss andra 

(null)

(null)

När ungdomarna gått hem ringde nästa gäng , max , Sandra och Olivia kom över på lite käk och fika , Dom stannade  tills jag skulle åka i väg på jobb!
Mys pys 

(null)

(null)

(null)

          Farmors 🐸groda🐸

Nu är jag hemma, skönt att ha en kväll hemma 
I går kom jag inte hem förs 22.30 

 Ha det bäst 

I morgon är det jobb plus kp 

God natt / M ❤️





Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

💖

Svar: ❤️
Ia None

2017-10-30 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0