Måndag 2/4

Hej 

Hur mår ni , har ni haft en fin påsk 

Min helg har innehållit det mesta 😍
Här kommer ett blandat inlägg 

I går hade vi mys här hemma med massa gott och filmen solsidan , den var med tragisk än rolig måste jag säga 😀
Vi var på Ica maxi och handlade på kvällen mm. 

Måndag : 

I dag fyller min kollega Kattis år ! Grattis goa Kattis 🎂

Vi kom hem från stan för ett tag sen , Kalle köpte en kostym plus en skjorta till nästa lördag när det är Olivias dop 
Kalle valde en grå kostym med vit skjorta 

Jag har precis gjort en allt i ett gryta på spisen med kött, potatis, rödlök, spiskummin, kryddor , vitlök och krossade tomater , nu ska den puttra på spisen 1.1/2 timme 

I kväll börjar Kalle jobba natt igen på cola 

Han kommer jobba natt 6 månader framåt så vi ska lägga om Sunes promenader , Kalle tar alltid Sune 1 gång per dag ( minst) ett måste 
Nu kommer det bli att Kalle  tar sunes sista promenade varje kväll kl 21 innan han åker 

Jag börjar bli dålig , fick ont i halsen i dag och känner mig hängig men det är bara att kriga på , jag har varit förskonad från allas förkylningar men i lördags hängde vi med en i släkten som var väldigt förkyld 

(null)

   Gårdagens räksmörgås 

(null)

 Jag måste rekommendera en supergod äpplejuice / äppelmust 
Tropicans

Jag ville bara kika in och säga hej 
Kram Maria 

Va rädda om varann ❤️






Kommentarer
Postat av: Therese

Vi har också haft en bra påsk. Johans mamma o hans bror var här så har haft huset fullt. Mysigt! God mat o massa godis haha. Är tjockare nu än nånsin men men sånt är livet antar jag!
Ha en bra vecka! Kram

Svar: Haha samma här !!
Kram
Ia None

2018-04-02 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0