Hej och go måndag

Som jag skrev igår så fick jag äta upp lördagens utgång 
Jag har blivit skitdålig 

Ont i hela kroppen 
Ont i hals och öron 
Hängig / så trött 

Jag skulle haft Olivia i dag men vi ställde in det då jag kommer smitta lillgrodan 

Men jag har krigat på ändå i dag 

Varit vid postboxen 
Jobb Mail / jobb samtal hemma 
KP uppdrag på eftermiddagen 
Tvättat 
Pluggat 
Lagat kasslergratäng 
4 promenader med Sune 


Nu ligger jag utslagen i soffan 
😩

(null)

(null)


Gräddigt och gott 🍴🍴

Nu ska jag fortsätta plugga lite och sen tidigt i säng 
Jobb i morgon 

// IA 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad har jag missat nu! Vad pluggar du?? 😊😅

Svar: Körkort ❤️
Ia None

2018-08-27 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0