Hjälp mig

Hej finisar 

Nu måste ni hjälpa mig 

Den 15:e ska jag ju till min Pamela ( frissan ) 
Dags att göra något med håret och jag kommer inte bleka slingor igen 
För just nu måste mitt hår få vila från blekning 

Jag ska först och främst klippa nu frisyr tror jag 

Jag vill ha page , fast en annan page en den jag har idag ,

Nu har jag lång page och den e jämnlångt 

Nu vill jag klippa kort i bak och längre fram 

Se bild 

(null)

Så långt har jag bestämt mig 😂😂😂

Men nu till färg 

(null)

Nu ser det ungefär ut såhär fast lite mer utväxt i botten 

Men nu vill jag ju inte bleka igen 

Vad gör jag då ???  Kom med förslag 

Ska jag ta koppar ? 

Därför jag tvekar här är pga av att det röda tvättas ut snabbt  och att det är svårt att få bort det röda pigmentet till våren om jag vill gå blond 

Brun ? 

Mörkare blond ? 


(null)


Ge mig förslag , gärna med bilder om ni har mig på insta eller fb 

Kram på er // Maria 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0