Onsdag 19/12

Hej 

5 nätter kvar till julafton 

massa kvar att göra men jag känner ändå ingen stress ...
Läget är under kontroll 

I dag är det jobb och så ska jag och Kalle till Mall of Scandinavia 

I morgon:  är det jullunch på jobbet , fixa mina naglar och lite städ hemma mm

På fredag: ska jag handla all mat  och städa 

Lördag : julklappshandel på dagen  och kalas/fest på eftermiddagen i Vendelsö 

Söndag: förbereda all mat och rulla köttbullar och uppesittarkväll hos max och Sandra och lilla oliven 

Julafton :  FAMILJE TID 🎅🏻🎅🏻🎅🏻


I går tisdag var vi på vårbergs loppmarknad 
Vi hade hyrt 3 bord och vi körde dit 3 fulla bilar med saker 
Det var helt hysteriskt 

Vi sålde typ av hälften på 10 minuter , folk e som galna , de börjar rycka i våra saker innan vi ens packat upp på borden 
Vi gjorde en bra hacka 

(null)

(null)


Vi står där i dag också 

Bord 124.125.126 
Om ni vill kolla förbi ? 

Har ni varit där ?? 
Helt hysteriskt .......

I går fick H jättefina julklappar av sin arbetsgivarare
H/ Vi har fått mycket bra saker av sveab  , nu tycker jag dom ska införa att gubbarna får ta med sig sina gummor på deras julbord också 😂😂😂

Nä nu ska jag ta tag i morgonen och ta hundarna mm innan jobb. 

Slit & släp 
😂😂😂😂😂




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0