Dalarö

Hej 

Tillbringade förmiddagen på Dalarö 

Hur fint är det inte där ? 


Vi fikade på Dalarö macken och sen tog vi en liten promenad vid vattnet 

När vi gick vid bryggorna längst huset så kom en hund fram till Sune , en Bernard senner ( vet ej stavning) 

Ägaren till hunden bad om ursäkt att hunden sprang fram till oss men vi sa att det var lugnt såklart 

hennes hund hette Selma och var 1 år 

Selma och Sune gillade varandra och lekte en stund 

Kvinnan pratade på och vi med henne och jag kände igen henne som fasiken men kunde inte placera henne !! 
Det visade sig att hon bodde i det huset jag tyckte bäst om vid strand kanten 

När vi sa hej då och trevlig sommar så sa jag till Henning att det där var en kändis , någon som brukar vara med på tv 

Men han kände inte alls igen henne😂😀

Jag funderade och funderade och fick för mig att hon var programledare på antik rundan 

Men när jag kom hem så googlade jag runt lite och såg vem det var 
Hahaha 
Hon är inte så lite känd heller 

(null)


Marie Ljungstedt i egen hög person 

Journalist och författare 

Hon har skrivit massa böcker som har översatts till 17 olika länder plus tv serier osv 
Morden i hennes böcker utspelas på Gotland 

Huset hon bodde i på Dalarö köpte hon för 13.900.000

Detta var dagens kändis möte och jag måste säga att hon var super trevlig 

Mer bilder från Dalarö 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Älskar Dalarö 💙💙💛💛

Love Maria 


Kommentarer
Postat av: Susse

Stort Grattis på födelsedagen!!

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Ia None

2018-06-06 @ 16:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0