Fredag

En skön mys dag 

Började morgonen med en promenad förbi Handen och postboxen 

Sen hem för att göra lite brunch och mat till Kalle 

Till Kalle blev det grönsaker i ugn och kyckling och vi åt bacon och äggröra 

Vid 13-15 var max, Olivia och Sandra här , det vart bad & mys 

Efter det mös jag en stund på altanen medans jag satte Henning i jobb
😂😂
Han fick göra middag eftersom han hade lyxen att få äta ute och festa i går med jobbet 👍
Haha 

Nu ska vi strax äta , vrålis 
Sen bara mysa hemma i soffan 

I morgon blir det bikini jakt 

(null)

(null)

Min kalsong kock 

En rolig snap bild på Olivia 

(null)

Lillgrodan 🐸🐸🐸

Jag och Pamela har skrivit och skickat bilder till varann 
Hon är i Spanien just nu 

(null)
Fina Pamela 
Hon har det toppen 💙💙💙

Nä nu säger jag hej och go kväll 
Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0