Måndag 18/6

Herregud 

Snart e typ juni slut 
Dagarna springer i väg 
I dag jobbade jag 8-15 och det kändes som max 2 timmar , tiden gick så fort 

Jag hade 10 min rast sen körde jag på hela Dan 

När jag var klar på jobbet så gick jag och handlade och sen gick jag och hämtade Olivia 
Sandra e sjuk och behövde vila och max har varit dålig och fortfarande trött plus att han jobbat så båda ville vila ! 
Jag hade Olivia från 16-18.45 ca 
Olivia är inte riktigt 100 hon helller , snorig och hostig och sådär mys gosig 

Vi åt lite middag , lekte, sjöng  och var i parken 
Sen somnade hon i ca 20 min 

(null)

Snodde en snap bild från zäääzzz 
Så fin 
Heja klack 💛💙 heja Sverige 

(null)

  Bus 

(null)

Vila 

(null)

En egen leklåda på balkongen 

 Nu orkar jag inte blogga mer , har varit full gas från 7 i morse tills nu , 13.1/5 timme 

Gäsp 
Nu dusch och natta kudden 

All kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0