Mys & shopping

Hej och god fredag 

På förmiddagen var jag ju och lackade mina naglar 
( se tidigare inlägg ) 

Sen var jag , Kalle och Henning i Haninge c 

Henning gick på semester 5 veckor i dag och det firade vi med en god lunch 

Jag och Kalle åt carbonara och Henning åt stek 

(null)

(null)

Kalle shoppade massa nytt på Hemtex , han ville ha nya sängkläder och filtar 

Han köpte saker för 2400 på Hemtex och sen vart det 2 tröjor på H&M och filtar på rusta 
Vi var ute efter stora filtar 200x180 

Vi handlade mat och massa hygien saker på rusta 

När vi kom hem så var vi barnvakt till Olivia i 1.1/2 timme 
Det krockade lite för max och Sandra 
Sandra skulle på middag i stan och max slutade inte förs 17.30 så hon var här till 18 

Nu på kvällen har vi ätit gott och tagit några öl 
Nu är vi trötta och ska ta kvällen 

I morgon är det full rulle 
Vi ska hjälpa Max och Sandra med saker i hemmet 
Sen är det tvättstugan och tillbaka till Haninge c och byta en sak och sen på eftermiddagen kommer zappa och ska bo här tills på tisdag morgon 
Sen flyttar han tillsammans med Sune hem till syrran och den 17/7 hämtar jag hem båda killarna igen 
🐕🐕🐕

Nä nu ska jag Borsta tänder och krypa i säng

All kärlek 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0