Tisdag 5/6

Oj va dagarna går 

Om 23 dagar går jag på semester och om 28 dagar flyger jag till Teneriffa 
Vi ska bo i Los Cristianos i 14 dagar 💙

Jag kommer ha (halv ) 
semester tom 24/7 

Jag kommer  nämligen  finnas på  telefonen  & Mail  hela semestern och   ( post) 

Det ska bli Skönt med miljö ombyte och kul att träffa Kia och hennes familj ( hundar & ungar) 

Min syster tar Sune 14 dagar , hur snällt är inte det ? 
Tack SISS ❤️

Jag har fullt upp till semesterns 

Jobb, KP uppdrag , en lång to do list , läkarbesök och tandläkare mm. 
Sen vill jag hinna hänga med Olivia så mycket jag kan innan jag åker ! 


I dag blir det postboxen , apotek och lite planering hemifrån
 ( tror jag ) 

I morgon röd dag och ledig 

På torsdag är det mammografi på söder ( usch) 

Ja ni förstår , dagarna skenar iväg 

När och var ska ni tillbringa er semester ?? 

(null)

     Min groda 🐸🐸🐸 farmors skatt ❤️❤️❤️

All kärlek // Maria 








Kommentarer
Postat av: Annica

❤️❤️❤️

2018-06-05 @ 12:07:47
Postat av: Annica

❤️❤️❤️

2018-06-05 @ 12:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0