Fredagen

I går fredag så skulle vi ha mys med familjen 
Grillning mm 

Vid 13 tiden kom max, Sandra och Olivia 
Plus att det var jag , Kalle och Henning 

Vi solade och Olivia badade lite i poolen 
Hon vart lite rädd för vattenslangen men tillslut ville hon bada 

Efter ett tag dök syrran upp 
Sen frågade Kalle om hans kompisar Kevin, Micke och Linus kunde komma och lite senare så kom max kompisar 
Linus, Tobbe, Vippe och Kevin 
Det vart go middag 🍴
Fläskfilé , korv, entrecote , potatisgratäng , sallad, röror , tzatziki och äppelpaj till efterrätt 

Vi spelade siffer kubb ( tror jag det hette) 

Vid 20 tiden så började jag bli trött , mådde ju inte bra under dagen men gjorde mitt bästa för att få hänga med dom bästa 
Jag älskar att ha mina barn här och alla deras vänner ( i går var det inte alla) 
Och Olivia är ju kryddan på moset 

(null)

(null)

Olivia somnade en stund så vi bäddade åt henne på golvet så hon inte skulle rasa ner från sängen 

(null)

Entrecote , gratäng, ruccola röra , tzatziki 

(null)

Linus ( vira ) in action 

(null)

Min älskade prinsessa som inte vill ha smörgåsen på fatet 
😂😂

(null)

Max        Sandra       Annicka 

När alla gått hem så plockade vi undan det sista , sen tog jag kvällsturer med Sune och sen dusch , jag tvärsomnade vid 21.30 och vaknade 8 i morse 
Helt slut 
Jag Mår fortfarande skit , orkar inte ....
Hostan sitter långt ner under bröstet 
Irriterande 
I morgon bitti är det jobb , kp uppdrag kl 9,30 
Det är bara att bita ihop 

Hoppas ni får en fin dag i solen 

Puss & kram Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0