Helgen so far

Hej godingar 

Hinner knappt blogga men nu gör jag ett snabbt inlägg 

Min helg hittills har varit på top 

I går hade jag och H  jul pynt mys här hemma 
Jag städade på dagen 
Jag Bytte alla gardiner och mattor .

När H kom hem från jobbet så satte vi på musik , vi tog en varsin grogg och H  började putsa alla fönster och jag gick efter och satte upp julstskar och stjärnor och ljus i fönsterna 
Sen klädde H granen och jag pysslade med mitt 
Det vart några drinkar i pauserna 
När vi var klara så duschade vi och sen kom några vänner över , vi surrade och åt lite plock 

(null)

Smutt 

Våra vänner gick hem strax efter 12 slaget och vi la oss runt 01.30 

Här under kommer lite bilder från hemmet 

(null)

Vi har inte överdrivet mycket julsaker , less is more

(null)

Så mysigt med  ljus lite överallt 

(null)

Julgardiner , julmattor 


(null)

(null)

(null)

Dagen till ära fick vi snö då vi pysslade 🌲🌲

I dag lördag bestämde vi oss för att bara plöja en massa serier och mysa i soffan 

Vi har bla. kollat manifest 

Sen en annan ny serie ( minns ej namn) men det fanns bara ett avsnitt nu men den verkade bra 

Sen startade vi med Narcos Mexico , sett 5 avsnitt så totalt 8 timmar serier i dag 

Nu kollar vi Tarzan på 5:an men jag kommer nog somna 😂😂

I morgon söndag blir det mys frukost här hemma med alla barn och barnbarn 


Sen ska jag jobba ( KP ) och sen börjar en ny vecka på FT igen 


Jag har lackat om mina naglar också 
Jag gör inte som dom flesta , många gör ju julfärger nu som
Tex röd , vitt glitter , vinrött mm
 Men inte jag , jag lackade dom mint gröna 
😂😂🐸

(null)

Nä nu säger jag natt natt 

All kärlek 
M 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0