Jag har körkort

Asså hörni 
Sån lycklig tjej 
Jag har körkort 🥰🥰🥰

Så glad 

Jag kommer i nästa inlägg berätta allt om uppkörningen och vad jag fick göra  men nu ska jag säga hej då till mamma och till alla på körskolan och sen åka hem till min familj 

Jag är totalt kärleks bombad
Det är så många vänner som ringt och grattat , massa har sms:at och kärleks bombat mig på Instagram och FB 

Tack alla 
Jag hade inte fixat det utan ert pepp 

Och speciellt tack till min familj för att ni funnits där och saknat mig när jag var borta 10 nätter ❤️ och tack till Kia / FT  ❤️❤️ och mina kollegor 

Puss på er 

Älskar er 


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis gånger en miljon! Du klarade båda på första försöket, förstår du hur grym du är? Helt galet. Blir så sjukt imponerad! Grattis!❤️

Svar: Tack Beatrice ❤️❤️❤️
Ia None

2018-11-14 @ 14:31:52
Postat av: Susse

Jätte stort grattis!!! Välkommen ut i friheten som de e me körkort!

Svar: Tack susse ❤️
Ia None

2018-11-14 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0