Lördag morgon

Godmorgon 

Jag klev upp 5.45 i morse och gick ut med hundarna 
Just nu slappar jag bara i soffan , jag tänkte strax ta en lång promenad med hundarna 

Hur har ni det ???

I går fredag kväll  så hade vi sett fram emot att beställa hem mat från en pizzeria här i Flen 
Först och främst så förstår dom knappt språket när man ringer 
Dom hade ingen pizza sallad och det tog 50 minuter fast han sa att det skulle ta 25 min att leverera maten ! 
Men det värsta av allt 
Det smakade skit 

Jag har aldrig ätit en sån äcklig pizza 
Mammas var ok ( knappt ) 

(null)

Kolla in min pizza 🤔🤔

Bränd
Stenhård deg botten ( typ paj botten) 
Rå i mitten 
Smakade skit 
Fy fan 
Jag skrapade bort lite fyllning och kastade sen skiten 
Jag snodde 2 slicar av mamma istället 
Jag kommer aldrig mer beställa därifrån 

👎

Vi kollade hysens och mumbojumbo i går och sen var det natt natt kl 22.00

I dag lördag blir det lite plugg, långpromenader med hundarna 
Idol och så mycket bättre och chips & dipp 

Jag kikar in senare //  love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0