MANIFEST

Hej och go lördag kväll 

Vi har ätit en super smarrig räk cocktail och kollat en serie 
Serien är /   Manifest 

Såååååå  jäkla spännande från 1:a sekund 
Vi har kollat 4 avsnitt i rad  och kör mer i morgon 

I morgon ska vi i väg och sen  se serien  och sen på kvällen kommer max och Olivia  hit på middag och sen kl 21 på kvällen har jag lovat att jag ska hämta Sandra på jobbet 

Hela veckan som kommer e galen 

Måndag : Jobb och KP på kvällen 
Tisdag : jobb och träffa en kompis 
Onsdag : jobb 
Torsdag: jobb och KP på kvällen 
Fredag - lördag : ska jag och H bort 
Söndag : hemma och julpynta / ska inte gå utanför dörren   Hahaha 


(null)


 Nu ska jag ut med Sune 

God natt vänner // Maria 

Kommentarer
Postat av: Susse

En nyfiken fråga har du körkort med villkor 78? =)

Svar: Japp
Kör automat

Det kommer inte finnas manuell växel om 5 år typ 😂😂
Både Audi och mersa har meddelat att dom slutar tillverka växel

Jag har kört mycket växel förut så kan det men nu är det bara automat körkort 😀

Och vi har automat hemma och på jobbet

Kram
Ia None

2018-11-18 @ 11:58:52
Postat av: Susse

Var bara lite nyfiken 😀
Har själv oxå bara körkort för automat. Så skönt o bara kunna gasa o bromsa o koncentrera sej på trafiken.
Många sa att jag skulle ångra mej om jag bara tog för automat. Haft de i 6år nu o inte ångrat det nån gång 😀

Svar: Precis / Go girl 🚗🚗
Ia None

2018-11-18 @ 15:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0