Sista dagen i november

Hej godingar 

Hur mås ?

Här är det sådär ...

Jag har fått tillbaka min hälsporre och har svårt att gå på höger fot 
Världens jävla smärta . 

Men jag krigar på , i dag har jag fixat lite hemma , varit i centrum , tvättat och haft Olivia , Sandra har blivit jättedålig ( super förkyld) och behövde vila så Olivia var med mig i 3 timmar , vädret suger så  vi lekte här hemma i stället för utomhus 

(null)

 Här myser hon med farfar när han kom hem från jobbet 

(null)

Min älskade lillgroda 🐸🐸🐸

(null)


I kväll blir det lite mys här hemma , vi ska se lite serier och äta snarr, 

I morgon jobbar Henning och jag ska ha Olivia 
Jag hade önskat att jag kunde ha haft bilen i helgen men H behöver den .
Mellan den 13/12-27/12 kommer jag ha egen bil 
Tjoho för det , jag måste bara lösa med parkeringsplats för jag vägrar betala 40 kr dygn 
Jag kommer ha brorsans bil när han är i Thailand ✈️✈️


Jag ska försöka hinna och baka lite lussebullar i morgon  till 1:a advent 

Sen jobbar jag på söndag , jag har en ny brukare 
(KP uppdrag) och det är vår första date , spännande 
Jag tror denna  tjej blir en utmaning 😋

 Jag önskar er en fin helg 
// Maria 
❤️❤️❤️❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0