Torsdag

Hej fina ni ! 

Hur mår ni ? 

Tänkte jag skulle köra ett snabbt inlägg medans jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar 

Här kommer lite bilder på vad jag gjort senaste dagarna 
Det är fullt ös ...

Måndag och tisdag var jag nere 👎 

Och jag har sovit jättedåligt de sista 3 dagarna så just nu går jag på extra lågor 

Jag har jobbat

Varit på föreläsning ( bris) 

KP uppdrag 

Varit barnvakt till min tjej 

Vi sågs i tisdags på fika jag & säzz och oliven 

Sen var vi barnvakt i går och så ska vi vara det i morgon kväll och på lördag kväll 

Städat 

Jag jag precis röjt lite ute på plätten 
Samlat ihop ute saker och lagt över en pressening 

Jag Ska lägga över det på balkongdelens möbler oxo 
Jag har Krattat och rensat lite 
Just nu har jag ingen gräsklippare så nu är mitt gräs e så tjockt och högt / kaos 
😂


(null)

(null)

(null)

3 bilder ovan är från i tisdags ! 

god mat gjorde jag 👍
Sparrissås och kassler / kokt potatis 


Bilderna nedan är från Vasateatern och föreläsningen 
Bris i går onsdag på Dan 

(null)

(null)


Bilderna nedan :

Från igår onsdag på kvällen 
Olivia var här 16-18 
Sen mös vi hos max en stund 
I går lagade jag lasagne 


(null)

(null)

(null)

Fina sms:s från barnen ❤️

Nedan  är bilder från i dag när jag var i skogen med Sune efter jobbet : 

(null)

(null)


Nu ska jag ta tvätten och sen gå och storhandla 

Dom ringde nyss från kommunen och frågade om jag ville ta ett till KP uppdrag 
En yngre tjej denna gång med diagnos 

Vi ska ses på ett möte först i nov 
Och se om vi klickar , om !  så tackar jag ja 

I morgon är det en to do list att göra och max födelsedag 

Jag ska :

Göra tårtor till lördagens kalas
Betala räkningar 
Packa ( åker på söndag morgon ) 
Noppra
Barnvakt 
Mm mm mm


Jag uppdaterar när jag hinner

Puss Maria ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0