Söndag & hemfärd

Hej 

Sitter i casa Maria här på Teneriffa och gör nästa veckas planering för FutureTeens Sverige 

Jag ska skicka ut planeringen till ungdomar och föräldrar nu så jag inte behöver göra det i kväll när jag har landat 

I går kväll så fick jag göra garlic prawns med hjälp av Kia 
Lätt som en plätt 

Hetta upp olja 
Häll i räkor 
Massa skivad vitlök ( jag tog 8 klyftor ) 
Chili flakes 
Lite salt 

Till det serverade vi varma baguetter med ost 

(null)

(null)

 
I dag var det ett år sen min oliv döptes 

(null)

Va fort tiden har gått , detta var det finaste dopet jag varit på, allt var perfekt . 
Farmor älskar dig ❤️

Nu ska jag äta lite frukost på terassen och sen duscha 
Vid 11 åker vi mot flygplatsen och säger hej då till min Teneriffa familj ❤️❤️❤️

Kram 

Vi ses här när jag är i Sverige igen 😀✈️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0