23/8 och ändrade planer


I dag fredag hade jag bokat ett Glampingtält i julita utanför Katrineholm  men vi fick avboka i dag!! 

det regnar hela dan och kvällen  och det är 13-17 g och det känns inte jätte lockande .

Det kändes supertrist att avboka för vi hade sett fram emot att ha lite egentid . Sist vi var helt själva var i Sigtuna den 10/7 . 

Vi är ständigt på språng och har alltid familj eller vänner omkring oss så vi hade behövt komma i väg 



Jag hade även bokat 2 paddel boards och vi hade köpt massa gott att ta med oss men ja ja  vad e en bal  på slottet 

Vår vanliga otur ,  vädret vänder i morgon såklart och hela nästa vecka ska vara fint med 22-25 g ☀️

Tyvärr var tältet fullbokat resten av säsongen och nästa helg stänger dom Glamping tältet 

(null)

(null)

Här skulle vi bo , detta tält hade vi bokat .  😞😢

Fiskeboda camping i Katrineholm 



Henning var ledig i dag så vi tog en dag på 
mall of Scandinavia  istället då vi inte kom i väg på vår road tripp .

Henning  skulle shoppa ett par jeans . 
Det vart 2 par byxor till honom , ett par Levis jeans och ett par skit snygga svarta chinos från 
jack & Jones .

Jag köpte en Levis tröja , det var 30 % på den  och sen köpte jag en present . 


(null)

Vi åt en god lunch innan vi åkte hem, nu ska vi ta en skön kväll hemma och i morgon tänkte vi hitta på något om Solen skiner .

På söndag är det jobb.

Jag önskar er en fin helg // Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0