Gillingebanan

Jag sitter i skrivandets stund på Gillinge banan i Vallentuna 

Jag är här med M , jag lovade att köra dit & hem honom så därför väntar jag kvar här 3 Tim 

Jag har gosat ner mig i en skön stol med fotpall och läser massa tidningar och pysslar med luren 

(null)

 Gött att läsa lite mode 

(null)

(null)

(null)

 

Det var faktiskt riktigt skönt att sitta här utan massa måsten runt omkring mig 
och 4 timmar utan hund 👍

Kalle skulle ta sune på förmiddagen , han lovade även att duscha honom ren och fin . 


Efter Gillinge så ska jag åka och stor handla , sen ska jag hem och tvätta och göra tårta till Olivias kalas i morgon 
Jag avlastar dom med en tårta då Sandra och max ska ha 55 gäster lördag och söndag 
Tror Sandra skulle göra 5 tårtor och baka massor 


Familj & vuxen kalas i morgon 
Barn kalas & deras föräldrar på söndag 

🎂🎂🎂

Vi ses senare , jag e hungrig ....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0