Stockholmshem / Farsta

Hej 

I dag har jag och henning varit i Farsta på en lunchdate och lite julklapps handling 

Det var ett tag sen vi hängde och i dag var vi båda lediga 

Det vart 3 julklappar  i dag 🎄

Till lunch åt vi skomakarlåda , det var super gott 


Vet ni !! 

Jag och henning har fått en lgh , nyproduktion i Årsta 
Vi får flytta in 1/2-2021 
Det byggs just nu 

Tänk att vi kommer få en helt ny lgh som INGEN har bott i . 

Vi måste tacka ja senast den 9/12 så i dag ska vi ta en diskussion med kalle 

Hur vill han göra , vill han ta över våran vi har i dag ? Vill han bo själv ? 
Klarar han det ekonomiskt ?

Det är en del som vi måste rodda med men vi kommer garanterat tacka ja 

Min och Hennings alldeles egna lgh , nu ska vi flytta från våra barn .....  känns jätte läskigt och lite sorgligt men vi är såklart glada 


(null)

Så här ser lgh ut .....

Det är mycket nytt nu som händer i mitt liv 
Spännande men rörigt 😂😂

Strax ska jag åka och hämta kalle på jobbet 

Love Maria 





Kommentarer
Postat av: Susse

Grattis till lägenheten =)

Svar: Tack 🙏
Ia None

2019-12-06 @ 15:12:06
Postat av: Amanda

Men var roligt!!!!! 🤩🤩🤩😁 Känslan med nyproduktion är oslagbar!

Svar: A förstår det , ska bli skoj 😆
Ia None

2019-12-06 @ 22:11:32
Postat av: Therese

Wow vad spännande!!! Kalle kommer klara dig fint, men jobbigt att ens tänka tanken på att inte bo med sina barn 😭

Svar: Jätteskoj
Ia None

2019-12-07 @ 11:59:22
Postat av: Åsa

Så roligt för er - och Peters lgh är inte alls långt därifrån så då kanske vi kan ses mer 😁😘💜

Svar: Jaaaaaaaaaa såklart, vi kan kanske promenera ihop med hundarna . MYS
Ia None

2019-12-20 @ 07:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0