Söndag

Hej 

Hur mår ni ?

I dag söndag har jag mest vilat , det är något som spökar i min kropp 
Ena stunden känner jag mig bra och ena sekunden dödstrött , lite slemmig i hals och hugg i vänster öra och så har det ju varit magen som spökat 

Usch jag vill bli pigg nu 
Jag har inte tid att må så Här just nu , har alldeles för mycket att göra denna vecka 

Min to do list är låååång och dagarna fullbokade .

Jag hoppade i duschen vid 16.30 tiden i allafall för att sen åka till Arlanda och hämta lilleman och Kevin .
Dom hade haft det sjukt bra i Teneriffa och dom vill tbx . 

Känns mysigt att ha Kalle hemma igen 

I morgon är det jobb, jag jobbar kväll och på Dan har jag en del att checka av , bla ska jag till foder boden och köpa hundmat och jag ska göra en beställning på party land 

Nu ska jag gosa ner mig i sängen för sömn 
Jag har nog inte varit så här trött på länge 
Känns som om jag kan sova jämt nu för tiden , märks att man börjar bli tant 😂😂👍

Avslutar med bilder på Olivia , här har hon Mimmi klänningen vi köpte till henne i julklapp 
Så gullig 

(null)

(null)


Kram  och god natt på er vänner // IA ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0