Årsta havsbad

Hej 

ÄNTLIGEN  lite värme . 
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

I morse packade vi 2 bilar och drog till Årsta havsbad 
Jätte härligt  MEN vattnet var ofräscht så ingen ville  bada. 

En kille varnade för alger och det var det såklart och det flöt döda fiskar i vattnet och så var det smutsigt !!  det var trist men annars var det en superdag på stranden med kärlek , sol , picnic och glass  . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi doppade fötterna när vi lekte vid strandkanten 

(null)

Asså ,  hon gör mig HEL ❤️

Efter havsbadet drog vi hem till oss och hängde på plätten 
Allt var på topp tills vi fick ett skitsamtal med väldigt tråkiga besked så det drog ner oss allihopa 
Usch 

Vi pratade lite om det innan vi alla skiljdes . 

Nu på kvällen så skickade jag en puss mun till Olivia på MMS  och hon skickade en tillbaka på luren 

(null)

Puss min oliv 

(null)

Puss farmor tbx ❤️


Jag ville bara kika in en snabbis , va rädda om varandra för allt kan förändras på en sekund .

All kärlek 
Maria 




Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

Mysigt!🥰🙏❤️ Kram Maria💕🤗🌸

Svar: Kram
Ia None

2019-07-19 @ 12:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0