Schweizerbadet

Tjo 

En mysig dag på schweitzerbadet i dag 
Så otroligt härligt med den här värmen . 
☀️☀️☀️
Tummen upp för sol energi 😂


Tummen upp för vattnet på Dalarö 
men tummen ner för knott & mygg . 

Det var jag, H , Sandra , max , Olivia och sen kom
Madde & Carina ( Sandras mamma & syster ) 

Vi badade massor och Sune var med såklart ! 

(null)

Glasögonen , solhatten och baddräkten köpte Henning och Kalle till Olivia häromdagen 

Jätte fint 
Cool tjej 
Våran skatt ❤️


(null)

Massa bad för Sune / det är hund förbud överallt i hela Haninge / alla Haninges badplatser 

men vi sket i det och vi pratade med alla runt omkring oss som sa att det var lugnt att Sune var med.🐾

MEN självklart på slutet så står det en gubbe och gapar på mig från bryggan 

- hallå 
- hallå du med hunden 
- Hallå  du får inte ha hundar här 
- Hallå  du får inte bada med hundar här 

Jag bara tittade på honom och sa att jag har legat här hela Dan och det har inte varit några problem och så gick jag i vattnet . 

Han visade sig inte igen och ingen annan gnällde 


(null)

(null)

 Snygga outfiten ❤️

Nu degar vi bara hemma , det blir lite serier och en film . 

Kram på er 
Maria ❤️❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0