Semestern är över / blä

Usch usch 

Ytterliga ett gnäll inlägg 🌼


Nu är semestern över , lördag och söndag är som en vanlig helg innan jobb. 

Detta har varit den absolut värsta semestern . Mest katastrof och skit . 

Det mesta har sugit och tyvärr så kommer jag tbx med 0 % energi känns det som .

Vår dag i Sigtuna var kanon och 2-3 dagar till med bad var  bra 👍

 
det är bara att gilla läget , men hösten kommer blir tung . 


I dag vart det en snabbis till poolen men ungjävlarna skiter i poolen ( båda ) så det stängdes 

Detta var sista gången vi gick dit om vi inte ska gå dit med Olivia en snabbis men att sitta där utan barn är helt värdelöst . 

Keff ställe . 

I morgon blir det havet och sista badet på ett tag ☀️

Nu kör ju jobbet i gång och alla KP uppdrag 

Veckan som kommer blir sena kvällar på FT igen 
men v 32 är jag tbx på  mitt schema och då blir det mesta som vanligt igen för mina kp uppdrag blir lidande när jag jobbar sent .

Jag tror ( nästa säkert ) att Kalle får jobb från vecka 33 så då kommer det bli ännu svårare med Sune och få allt att klaffa  . 

Då har jag ingen som kan ta honom så då måste jag planera allt efter honom 

H & K  kommer vara borta hemifrån 5.30 - 16.30  måndag - Fredag 

Jag får ha min gris för mig själv 😂😂😂🐾🐾🐾

I dag gjorde jag min kyckling sallad till middag och till  lunch i morgon på stranden 

(null)


 Nä nu ska jag göra det sista och sen bädda ner mig 
Trevlig fredag kväll // Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0