Mat och tomhet

Hej 

En ok dag men jag känner sån tomhet ! 

Helt slutkörd i pallet , det typ surrar i huvudet av alla tankar och måsten .

Kroppen känns tung , jag känner en obehaglig tomhet i kroppen 

Noll energi just nu. 

Kan inte ens lägga av ett smile typ 

Får ju så här vissa dagar men i kväll är det extra tungt 

Känslan är obehaglig 

Jag har gjort pannbiffar till middag och tog en promenad efter det med Sune 
Det vart smarrigt 

(null)

(null)



Nu ska jag kolla robinsson och sen gå och sova 
Jag lyssnar på talbok tills jag somnar 

Just nu lyssnar jag på svensk maffia 👍

(null)

  Spännande 

I morgon är det äntligen fredag 
Ledig fredag & lördag 

Love Maria ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0