The upside och planer

Hej och god onsdag morgon 

Herregud vad min tisdag var smockad men jag hann och se en skitbra film på kvällen 

(null)

Titta och njut 👍🙏
Jag älskade filmen !  Den berörde och vi skrattade 

Jag har sett den franska original filmen och den e ju såklart lika bra men kul att se den i amerikansk tappning 

Sååååå bra 💚

I dag är det jobb och bussträning mot Farsta 
Sen ska jag på loppis i kväll 


I helgen har vi gjort en to do list 

- tvätta sofftyget ( fodral) dammsuga soffan
- dra fram alla tunga möbler och städa bakom 
- eventuellt få upp tv:n på väggen 
- måla ett bord
- putsa fönster
- tvätta en vagn vi köpt till MOS gänget 

Alltså ska vi lägga lite kärlek på hemmet 

(null)

            NO   FILTER 

❤️

Mer da :

- jobbar kp torsdag kväll och söndag 
- möte på jobbet tidigt på torsdag 

Nä nu ska jag göra mig klar för en ny jobb dag . 


       Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0