Klätt granen med vår oliv

Hej och god lördag 

I dag har jag för första gången på länge en skön känsla i kroppen

Ingen ångest och ingen oro 
Ingen stor klump i magen 

Det Känns bra i dag . 😍

Vi hade en mys morgon här hemma med gos och frukost  och sen hämtade vi Olivia när hon vaknat och ätit frukost , 

Vi lovade Olivia i går att hon skulle få hjälpa farfar att klä granen 

Vi satte på julmusik på Spotify och skapade go julstämning 

Dessa stunder är guld värt 

Att gå göra saker med vårat barnbarn som hon förhoppningsvis alltid kommer minnas 🥰

(null)

(null)

Det var jag , kalle , farfar och Olivia 

(null)

(null)

(null)

(null)

Här ska hon placera alla tomtar under granen 


(null)

(null)

När kulorna och polka käpparna var på plats så fick Olivia tända granen .

När vi var klara så lekte vi en stund och åt lite snarr och sen följde Olivia med mig på ett jobb ärende 
Jag mötte upp en ungdom som skulle få busskort mm 


Sen gick jag och Olivia och handlade lite innan jag lämnade upp henne till Max och Sandra 

Jag stannade en liten stund  hemma hos dom och pussade  lite på Linton 

Gos killen , Linton är så snäll och nöjd och en väldigt söt pojke 💜

Jag tittade när Olivia badade innan jag gick hem till mina killar 

(null)

 Jag Saknar henne när man lämnar hem henne  men jag fick en redig jäkla puss när vi sa :hej då:
💋

Nu njuter jag hemma , det är tända ljus överallt , rent , fint och granen lyser så fint 
( tack för hjälpen Olivia )

(null)

  
Jag och henning låg och pratade i dag 
Jan , febr och mars så kommer han och jag vara barnfria för första gången på 26 år 

Herregud 

Hur kommer det kännas utan ett barn här hemma under så lång tid ? 

Jag minns hur mycket jag grät när Max flyttade hemifrån 
Tänk sen när man ska skiljas från det sista barnet och vi ska leva själva 
???

Känslan är både skrämmande och samtidigt skön 
Vi kan göra precis som vi vill 😛🤪🤣🤣


Jag önskar er en fin lördag // Love Ia 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0