Timmar & 2 månader

Hej 

Hur är det ???

Jag själv kom nyss hem från mitt kp uppdrag 

Vi var i Västerhaninges i dag och åt lunch och tittade i butiker . 

Jag har kp på torsdag och söndag också . 


Det här  med timanställning??

Det är Inge skoj , jo på ett sätt

Man är friare att lägga upp allt som man vill men man är ändå inte säker på att få alla pass 

Som nu tex. Så har jag lagt upp mig på tillgänglig 
Förra söndagen, måndag och tisdag kväll men det har inte behövts någon x personal och det gör ju också att man står utan ekonomi 

Stressens jävla morsa 

Och det nya jobbet jag började på i går kan inte heller lova mycket pass , 
Dom visste typ 3-4 pass under jul  men sen osäkert ? 
Man sitter ju mest och väntar på pass ?? 

Jag har endast en fast kväll i veckan men det kommer man inte långt på 

Jag skulle vilja ha ett mer fast jobb

Kanske som receptionist igen eller kanske som budbilschaufför ??

Får ta nya tag efter jul och nyår 

Vet ni något jobb??  Helst där man kan ta med hund eller jobba deltid ? 
Seriöst jobb 

Hojta här eller maila mig . 

......

I går måndag jobbade jag fm , sen åkte jag och storhandlade , betalade räkningar och gjorde en höstgryta 

(null)

Den vart jätte god . 



I dag tisdag blir Linton 2 månader 
26/11 
Han är en sån glad och snäll kille 💜

(null)

(null)

   Gos killen . 

Nu är jag hemma och ska göra pannkakor till kvällen och sen tvätta 

I morgon onsdag är det jobb 
på BS  8-13  och FutureTeens 14-19 


Ha en fin tisdag 
Love IA 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0