Torsdag 15.24

Hej på er, det var länge sen 🤗

Nu befinner jag mig i Flen sen igår 

Vad har jag gjort da ? 

Måndag kväll jobbade jag på FT 
Tisdag kväll på HT Haninge 
Onsdag morgon var jag på en anställningsintervju och sen körde jag mot mamma 
I går mös vi mest och små pulade lite 

Vi åt en middagsrätt jag beställt som jag älskar 

Salami och ost fylld kycklingfilé med pasta med pesto, gurka, tomat och ruccola 
Asså det är så gott 

Vi har rester kvar så vi ska äta samma i dag torsdag 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Mammas granne fyllde år i går 
( Vivvi ) hon fick blommor av mig och hon vart så glad så hon kom upp med tårta till oss på kvällen 
Och oj va god tårta 
Sockerkaksbotten, maräng och massa fräsch frukt och grädde 
Mumma 

I dag fredag så har jag hjälp mamma med massa fix 
Fakturor på 3 , ringt samtal , bytt gardiner och städat , mamma har stor handlat nu när jag har bil så jag kunde köra hem allt 
Vi var på apoteket, Jysk mm
Vi åt lunch på byn 

Gardinbyte:

(null)

 Före i vardagsrummet, ner med sommar gardiner 

Nedan , upp med höst/vinter gardiner 

(null)

Jag har klippt Ludde 
Se före och efterbilder 

(null)

 Före , så mycket päls 🤗

Jag snyggade bara till han i ansiktet för han ska till frissan i slutet av november 

(null)
 
  Mer stilren och snygg i fejset 

(null)

(null)

(null)

   Sötnöt 


(null)

Sune ligger och snarkar bredvid mig 


Nu är kl snart 16 
Resten av kvällen blir det tv, mat och chill 

I morgon fredag ska vi upp tidigt 
Jag ska köra mamma till dr, optiker i Eskilstuna och så ska vi till hjälpmedelscentral så hon kan få hjälpmedel för synskadad 

Vi ska vara i Eskilstuna kl 10 . 

(null)

 Jag har ju pratat med 3 i dag för att jag vill säga upp mammas internet 

Mamma ser ju inte data skärmen längre så därför behöver hon inte sitta med den utgiften 
Den är på 428 kr ( bredband) 

Men självklart var hon bunden till aug  2020 

men hon på 3 sa att om jag ordnade läkarintyg på att mamma nästan är blind så kunde dom avsluta det tidigare så det ska vi försöka fixa i morgon hos optikern så jag kan skicka in intyget till 3 

Hoppas det går ... 



Nä nu ska jag fortsätta hänga med mamma 

Hoppas ni mår bra
Love Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0