Min onsdag & bil helvetet!

Hola

Hur e det ? 

Just nu sitter jag i soffan , jag kommer inte igång riktigt .

I går onsdag gick i ett. 

Först jobb till 14.30 

Sen i väg och hämta paket i c 

Vidare hem och gjorde middag , jag hade kokat massa potatis på morgonen för att sen göra stekt potatis , bacon och ägg , ( rätt mycket fix ) för att sen äta upp det på 2 röda . 
Gott var det . 


Sen tog jag tag i plätten , jag har börjat ställa undan möbler mm under pressening, krattat och rensat lite i rabatterna !  Jag fick ihop 2 säckar med skit ! 

Det tråkiga :  vår bil pajade i går , något med olje pumpen typ 
Kan bli en dyr historia ......
Inga glada miner här hemma 😡
Plus att kalles bil också har lagt av , hans bromsar slutade att fungera när H körde hem den förra fredagen när jag hade audin till Vaxholm 
Henning fick köra hem med handbroms . 

Suck 
Så nu har vi 2 trasiga bilar . 

Happy fejs -  NOT 

På kvällen i går så gick jag upp till MOS gänget ! 

Vi pratade , jag busade med Olivia och Sandra & Jennifer hade gjort världens godaste vaniljbullar 
Vi fikade och sen gick jag hem 

(null)

Olivias nya fina fila kängor 


(null)

Vi leker med dockhuset , hon fick lite nya saker till det från oss / det vart julsaker ...
Gran, tomte, bock och paket 
Här har hon satt alla kring bordet där paketen ligger 




(null)

 Super goda bullar ,  nästan de godaste jag smakat 🥰

(null)

 Min gos tjej 😍😍😍

I dag är det torsdag och det blir jobb, storhandling , betala räkningar , möta en ungdom på kvällen för att hjälpa med ett ärende och tvättstugan 

Nu kör vi !!!! 

Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0