Blogg tips tack

Hej 


Jag söker bloggar som är från en normal vardag , den får gärna innehålla allt men det viktigaste är att man uppdaterar ofta .

Jag har tagit bort massa bloggar för att dom aldrig uppdaterar eller att det är ganska tråkiga och typ jämt handlar om samma sak 
Tex barnen ,  katten , grannen , sjukdomen  osv 
Vill ha blandningen 

Jag vill ha högt & lågt 

Att man kan skriva om sin vardag även fast den är pest . 

Nu följer jag bara 3 st och en av dom
3 har valt att pausa ett tag ,  just nu läser jag bara 2 bloggar från att jag följde 10 st 


kom gärna med tips på bra uppdaterade bloggar med vanliga döda 😂😂😂

Neeed något att läsa . 


Kalle är i Göteborg fortfarande , han åkte i söndags och kommer nog inte hem förs på tisdag 
Han är med Elin 

Kalle börjar jobba på onsdag igen efter 3.1/2 månads ledighet så han maxar nog dom sista dagarna med Elin ❤️❤️❤️❤️ dom e fina 

Jag saknar Kalle ❤️

Nu ska jag lägga mig , god natt 
Maria 


Kommentarer
Postat av: Anonym

https://nouw.com/annelinielsen

Svar: Tack ska kolla ❤️
Ia None

2020-04-11 @ 04:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0