Jobb, Tyresta by och familj

Tjäääna 

Jag sitter på plätten och chillar , Max, Sandra . Jennifer och barnen har precis  varit här . 

En bra dag 

Jobb / kp uppdrag 9-11. Vi tog en timmes promenad i Tyresta by 
Jag har noll kondition , jag har inte promenerar sen Sune gick bort typ 

Detta är annat än mina grymma killar 

Kalle har gått ner 40 kg, tränar och joggar varje dag 
Max har gått ner 20 kg , tränar och äter rätt 

Men jag ........

jag har gått upp 8 kg sen Sune gick bort 

Heja mamman 😏 

Fetare än fetast men jag får väl också ork och lust någon dag 😂😂😂😂

Jag trodde på riktigt att jag skulle dö i första uppförsbacken i dag   valrossen släpade sig upp dom sista metrarna 😝

Vi mötte syrran och Ronny i terrängen,  2 gånger på rundan 

(null)

(null)

(null)




När jag var klar med jobbet  så plockade jag upp henning för lite handling på maxi  och sen åkte vi hem och gjorde lövbiff och en fiskgryta 
Och nu har vi hängt ute ett tag 

I kväll blir det middag , lövbiff och pommes och sen Robinson så klart och om vi hinner så ska vi se en film 

Ny jobbvecka väntar ,  jag längtar faktiskt till jobbet då jag har mycket planerat med klienterna . Sen har vi APT på tisdag och på torsdag slutar jag 13 och då ska vi ta en myshelg i trosa och bo på Bomans 
Lång helg 🥰



Vad ska ni göra på valborg ? 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0