Magelungens strandpromenad

Hej på er 

En härlig start på lördags morgonen  men först dagarna som varit 

Jobb som vanligt 8- 16
2x kp uppdrag 
Storhandling 
Matlagning 
Man är inte utan Sysselsättning om man säger så !!!

(null)

 Jag gjorde paprika biffar i torsdags 
I går fredag  blev det bara lite varm choklad och mackor 

(null)

Här var jag och fikade med en av mina brukare 


Jag har varit hos dr , jag fick en remiss till ultraljud för min knöl i nacken 

Ögon dr fick jag kontakta själv / suck 

Och min medicin ville han inte skriva ut då han tycker jag har ätit den alldeles för länge och den är beroendeframkallande så han vägrade och detta gör att jag måste trappa ner dosen på den jag äter just nu ....

En skit dr  kan man säga , nonchalant och otrevlig 

I går var jag hos Petra på Haninge skönhetsstudio och gjorde lashlift 
Det är så himla Nice .

Jag sminkar mig aldrig men detta gör att jag ser lite piggare ut på ögonen 
Lashlift är ju att böja och färga mina egna fransar 

(null)

(null)

  Före och efter bild 👍

(null)

Jag använder serum X-lash
Det gör verkligen skillnad . 


I morse mös vi lite innan vi gjorde några ägg smörgåsar och åkte till Farsta , vi parkerade bilen vid Farsta badet och sen gick vi magelungens strandpromenad 

Det är verkligen jättefint 

Det känns lite som Årsta viken  🙏

(null)

(null)

   Min älskade  

(null)

Roligt gjort i trädet ( gris ) 🐷 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Super härligt 

(null)

   Soligt och friskt 


(null)

  Vi avslutade med årets första glass på Farsta torg 

Jag tog mina favorit kulor 
Blåbär & polka 

Henning tar alltid saltlakrits / hallon 

Nu myser vi bara i soffan , jag hoppas på lite sol på balkongen vid 2 tiden 

Jag önskar er en fin lördag 

//  all kärlek 💕 Maria 

Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

Mysigt!☺️💖🤗

Svar: ❤️❤️❤️
Ia None

2020-04-18 @ 15:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0