Måndag den 27:e

Hallojsan 

En bra dag med fart . 

Hade tvättstugan 6-9 

Jobb 9-13  lunch  14-16 och därimella åkte jag till bolaget och Ica maxi 

Jag köpte stjärnöga till balkongslådorna 

(null)

Jag brukar ha pelargoner i lådorna men ska testa dessa  oranga skönheter 
Vet dock inte om det blir en bra i blomlådan då dom kan bli rätt stora 

Jag har haft 3 telefonstöd på eftermiddagen 

Jag har hämtat paket , lagat fisk gryta och plockat lite hemma 

(null)


Nu har vi precis tittat på paradise och väntar på Robinson 

Vad har ni gjort i dag ? 



 I går beställde jag hem lite kläder och  jag hoppas det kommer innan  onsdag kväll 

Jag beställde 2 tröjor , 2 kjolar och en klänning  och så beställde jag en sak till Linton
 Hoppas något passar . 

 Avslutar på en härlig bild på Linton 

(null)

 7  månader 💙💙💙💙

Hoppas ni får en fin kväll // Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0