Onsdag , Göteborg och trosa

Tjo alla vackra ❤️

Hur lever ni ? 


En bra jobb vecka hittills , jag har fått mycket gjort , i dag har jag en lugn dag då 2 avbokat och en har blivit magsjuk  så det blir administration och upp på kontoret en stund .

I morse kördes Kalle till T-centralen , han är ledig till nästa tisdag och ska vara hos Elin i Göteborg tills dess !   
På lördag har Elin sin 20 års fest . 🥂

I morgon slutar jag 13 och då ska jag bara hem och duscha för att sen åka mot trosa 

Vi ska packa i kväll , vi packar för 2 nätter !!

Egentligen skulle vi bo på Bomans i 2 nätter men vi avbokade sista natten för vi kände att vi drar vidare och tar ett annat hotell om vi vill eller så åker vi hemåt 
Vi gör som vi känner för stunden 😃 vädret är inte det bästa så det hänger lite på det 

Är det vackert väder i trosa så är det helt underbart där men det sket sig enligt väder apparna 😂😂


Nä nu ska jag hoppa i duschen , jag skulle bara kika in .....

Kan ni inte dela med er lite , hur ser er sommar ut nu när man inte får resa ?

Er valborg ?

Har ni jobben kvar ? 

Va rädda om er // Love IA 💕






Kommentarer
Postat av: Therese

Jobben har vi kvar tack o lov. Har nog dock jobbat lite väl mycket sista tiden, de två senaste dagarna har jag varit så trött och sliten att jag bara vill sova typ. Trodde jag skulle bli dålig men inga fler symptom än extrem trötthet. Är ju väldigt känslig för väder och det har ju slagit om några ggr per dag också så kanske är det.
Valborg ja.. blir inget firande för oss. Vanlig torsdag antar jag. Kanske om jag orkar handla någon god middag men vi får se. Tog ledigt på fredag så jag är ledig 3 dagar i rad. Behöver det känner jag, är så rädd att gå in i väggen nu under denna Corona-tid. Har sån press ändå att orka jobba, barnen, ekonomi och allt annat du vet. Kämpar på som vanligt. Ska nog köpa mig en flaska vin till helgen och bli lite småfull iaf, var så länge sen sist haha. Skönt att bli lite lullig ibland!
Ha en fin valborg nu ❤️❤️

Svar: Det e du värd 🥂🥂🥂
Ia None

2020-04-29 @ 20:35:03
Postat av: Therese

Jobben har vi kvar tack o lov. Har nog dock jobbat lite väl mycket sista tiden, de två senaste dagarna har jag varit så trött och sliten att jag bara vill sova typ. Trodde jag skulle bli dålig men inga fler symptom än extrem trötthet. Är ju väldigt känslig för väder och det har ju slagit om några ggr per dag också så kanske är det.
Valborg ja.. blir inget firande för oss. Vanlig torsdag antar jag. Kanske om jag orkar handla någon god middag men vi får se. Tog ledigt på fredag så jag är ledig 3 dagar i rad. Behöver det känner jag, är så rädd att gå in i väggen nu under denna Corona-tid. Har sån press ändå att orka jobba, barnen, ekonomi och allt annat du vet. Kämpar på som vanligt. Ska nog köpa mig en flaska vin till helgen och bli lite småfull iaf, var så länge sen sist haha. Skönt att bli lite lullig ibland!
Ha en fin valborg nu ❤️❤️

Svar: Härligt ❤️❤️❤️🥂🥂🥂🥂
Ia None

2020-04-29 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0