Påskafton

Hej finaste , hur mår ni ? 

Här springer dagarna i väg 

I går var det full rulle , vi mös hemma , sen åkte vi och köpte en balans cykel till Olivia i påskpresent som hon fick i går eftermiddag när dom kom förbi spontant 

( hon skulle egentligen gått den idag ) 


Vid 11 tiden i går var jag på micro peeling 
Och efter den behandlingen fick jag inte vara i solen på 24 Tim så jag missade den vackra dagen i går utomhus 
No sun 🙃

(null)

(null)

Avslutades med en alovera mask 🙏


(null)

(null)

Vid 2 tiden kom familjen över och Olivia fick sin ena påskpresent ( cykeln ) 
Mysigt 
Henning och Olivia hjälptes åt att skruva ihop den .  🚴🏿‍♂️ 

På kvällen gjorde jag och Henning en oxfilé i ugnen , den vart så himla perfekt , vi njöt 

(null)

(null)


     Så gott .....

Vi tittade på en bra film 
21 bridges 

(null)

   Klart sevärd 😄
En härlig kväll 



I dag påskafton så hade vi påskfrukost här hemma , vi var totalt 6 st 
vi saknade Kalle & Elin❤️
   
vi saknade såklart Gun och Jörns  påsk  frukost som är en tradition men det kommer fler påskaftnar , dom är i riskzon så dom avbokade i år såklart 👍


Vi åt gott i morse och vi fikade 

Olivia och Linton fick ett varsitt ägg

Olivia fick massa godis. Såpbubblor och en frost tröja och Linton fick ett ägg med 200 kr, byxor och tröja och 3 par strumpor 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Älskade  barnbarn 

(null)

En mysig morgon , när Max och Sandra åkt vidare så  åkte vi hem till saga & sacke i Farsta 
Vi var utomhus och stannade inte så länge 

Vi lämnade saker till zappa från Sune 
Matskålar mm och jag fick sticklingar av saga 
🌱 

Sticklingarna från pelargoner  och en av dom var en doft variant som heter 
Dr Westerlund 

(null)

(null)

   Tack Saga ❤️

Nu är vi hemma igen efter vi varit på JULA 

Nu har jag tvättstugan 

I morgon har jag inga planer ( skönt ) och på måndag ska jag till Pamela och äntligen fixa mitt hår ❤️

Hoppas ni har det fint , va rädda om
Varandra 

All kärlek 💕 Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0