Söndag

Hej hej 👋 

Allt väl ?

En bra söndag men jag  själv mår inte så bra ..
Men jag kämpar på 
Det är mycket skit med min kropp 😡😟

Jag jobbade på morgonen med KP 
Vi tog en promenad .

Sen åkte jag och handlade och sen hem för att mysa med familjen 

Vi tänkte grilla  korv och vara ute men vi hann bara sitta ute i 1 timme innan det blev väldigt molnigt och kallt så vi gick in 
Vi fikade först och sen stekte vi korv inomhus 

🙃🙃

(null)

Mina  finisar ❤️❤️❤️

(null)

    Linton 💙💙💙

I dag fyller min brorsdotter Tuva 18 år 
Grattis gumman 💕
Vi får fira dig när Corona skiten försvunnit 
Om och när vet ingen ? 


Nu ska jag tvätta mig och borsta tänderna sen se Robinson och slagga 

En fullspäckad vecka med 2 viktiga möten och 
APT  om det inte är många sjuka . 


Hoppas ni får en fin ny vecka ,  vädret ska bli kanon i veckan 🌞🌞 njut 🌼🌼

All kärlek 💕 Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vem/vilka gillar du mest i Robinson?
Hoppas du mår bättre snart! Kram

Svar: Cruse och Jonas 🌸
Ia None

2020-04-19 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0