Torsdag

Hej på er 

Sämst på att hinna bloggen just nu , inte lust eller ork typ . 

Det är fullspäckade dagar 

Jobbet heltid , 3 kp uppdrag , handling , tvätt ,städ, barnbarn och träffa vänner 🌺

Man vill hinna med allt 

Sen är det Robinson , gås mamman , bonde söker fru jorden runt och celeberty ex on the beach 
😂😂

När man slänger sig i soffan vid 18 tiden så går luften ur en , jag har somnat som en stock kl 21 på kvällen 

Mycket bra vecka på jobbet med klienter , handledning , möte med chefen , zip möte 
( mitt första ) fick mycket beröm av min samordnare som också var med . 

Våra samordnare har gjort akt check hos alla klienter inför sommaren , vi har fått sms om att  alla metod bladen och risk analyserna ska uppdateras inför semester och  till våra sommar vikarie och att allt ska vara klart senast  den 31/5 men jag hatar att ha saker oklart !!
 Så jag har påbörjat redan😂

jag har endast  2 papper som saknas hos 2 klienter av 12  st klienter  då jag gjorde det mesta igår och idag ....  mina chefer skrattade och sa att Maria  du har hela Maj månad på dig så det lugnt ....... 
Haha  NOT 

Mitt kommer vara klart nästa vecka 
✅ check på det . 

Nästa vecka är det kort vecka och valborg 
Vi ska fira valborg i trosa och på Bomans hotell 

(null)

Bilden från i måndags 🌺

Jag har precis gjort köttfärssås och kyckling gryta 
(null)

Jag har haft lunch date med min vän Pamela 

(null)

   Onsdags date .


I går efter jobbet så hämtade jag Olivia på förskolan , vi åkte och åt glass och shoppade lite och sen mös vi hemma , vi byggde koja och ritade med glitter pennor 

Max och Sandra hade städning på skolgården på Olivias skolan / föris ( Max jobb ) 
Föräldrar kväll 

Dom hämtade Olivia vid 19.30 

Mysigt 

(null)

(null)

 Min älskling ♥️♥️♥️♥️


(null)

Älskade  barnbarn 🌸

I dag efter jobbet så lämnade jag in min bil igen på lagning , jag kan köra den men det är fortfarande olje lampan som lyser när vi kör längre sträckor 
Varnar 

Så i morgon ska grabbarna byta ett filter i filtret som kan kläggas igen och byta oljan 

Nu hoppas vi verkligen att det är det som är felet eftersom vi redan bytt sensorn ....  vi måste utesluta flera saker , 

i värsta fall är olje pumpen trasig men hoppas hoppas att det inte är det ....
Håll 👍 tummarna 

Ja ja  några tusen lappar till da 😂😂😂😂

Fredag i morgon :
Jobb, fixa naglar , 2 telefon möten , hämta bilen och storhandla 

Lördag . Inga planer 

Söndag . KP uppdrag och ladda inför ny vecka 


Hur har ni det ?
Jag hoppas ni är friska , berätta gärna 


En nära bekant till vår familj utbildar sig till sjuksköterska och började i måndags sin sista utbildning / praktik på IVA på Huddinge sjukhus 

Det är fruktansvärda förhållanden , personal som svimmar , dom jobbar pass på 12.5 timmar  ! 
Hon berättar att det är så varmt under alla skyddskläder 
Svetten rinner och dom får tryck märken och huvudvärk av visiret 
Dom kämpar .... 
vilja hjältar 🙏💪


 i dag dog en sjuksköterska i 40 års åldern som jobbade med Corona patienter på Huddinge sjukhus  enligt tv 4 nyheterna 

Min vän fick verkligen komma till stormens öga 😟

Jag hejar på dig P ❤️🙏

Nu ska jag hänga med gubben och kolla paradise hotell 

// All kärlek 
Maria 🌸






Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med uppdatering ❤️
Vi mår alla bra hos oss iaf! Jobbar och barnen är på förskolan. Jag får dock jobba lite andra tider då o då pga personalbrist, man får inte va på jobbet med minsta lilla symptom så folk är hemma om de känner ett endaste symptom. Men det blir bra pengar för mig så det känns bra! På helgerna gör vi ingenting typ, träffar ingen annan och håller oss utomhus så mycket vi kan. Börjar bli lite jobbigt att inte träffa min familj men mamma kommer nog inte överleva om hon får Corona så inte värt att chansa o träffas ännu. Min syster och hennes familj är sjuka jämt så de vågar vi inte träffa. Jaja alla lider ju så klart men skönt att gnälla av sig lite 😊💙

Svar: Exakt men jag hoppas ni får vara fortsatt friska 😍
Ia None

2020-04-23 @ 20:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0