Trött tjej

God morgon 

Jag har sovit ca 6 timmar på 2 dygn 
Kan inte sova .....

Natten mot onsdag var Kalles fel ! 😂

Min älskade skit unge ska alltid göra allt i sista sekund , sista Dan , sista sista möjliga 

Det här är Kalle 
- jag gör det sen ....


Han har ju varit hos Elin sen den 5/4 och skulle börja jobba i går den 15/4 
Då åker han såklart hem den sista dagen innan jobb 
Och han väljer såklart sista tåget för dagen och väntar i loungen på centralen i Göteborg in i sista sekunden men kom ändå försent till tåget och missar det 

Suck 
Han hade missat tiden med 6 minuter på klockan 

Jag skulle ha hämtat honom på TC kl 21.30 men han ringde och sa att han missat tåget 

Då får han hitta en annan lösning hem för hem ska han pga hans jobb som startade 6 i går morse. 

Då hittar han en resa med tåg buss buss buss och kom till centralen 4.07 

Jag ställde kl på 3.20 och åkte och hämtade honom 4.07 

Vi hann bara hem typ och Kalle åt frukost och bytte till jobb kläder och sen fick han skjuts till jobbet 

Både han och jag var helt färdiga i går men vi jobbade i allafall 💪

Heja oss


Sen i går kväll efter jobbet var vi trötta , vi la oss runt 21 men sen vaknade jag 23.20 och har knappt sovit sen dess , vaknar runt 20 ggr per natt och nu med nackspärr 


Det blir en tung torsdag och den är maxad med jobb och kp uppdrag . 

Annars är allt fint ❤️

I morgon jobb och sen ska jag göra lashlift och sen en dr tid på VC , jag ska prata om en remiss till ögon läkaren och så har jag en knöl i nacken som jag vill kolla . 

(null)



Jag önskar er en fin dag // Love Maria 

Fråga till er ? 

Vad i hela helvetet ska ni hitta på i sommar nu när man inte får resa . 

Idéer? 

Vi själva hade ju resor inbokade och nu när vi inte har Sune så kan vi åka hur vi vill men då kommer vi inte i väg istället 😡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0