Söndag

Jävlar vad det blåser ute , håll i kepsen .....

En bra och mysig söndag , jag har känt mig på bra humör i dag , första Dan sen den 22/1 jag känner mig lite uppåt .😍 ingen som sitter på min bröstkorg ! 

I dag vaknade vi kl 6.30 , Henning gjorde mannagrynsgröt till mig , bra start på dagen 

Vid 8 tiden satte vi igång i köket 

Jag gjorde köttbullarna och kokade och skar all potatis , Henning stekte köttbullarna, han stekte skinka och fläskkotlett 🥩 och stekte all potatis och jag gjorde såser och städade undan 
Team Word 


(null)

(null)

(null)

Nu finns det mat och matlådor några dagar 

Efter det så satte Henning upp en hylla i Kalles rum och jag putsade Kalles fönster och bytte gardiner 
Fräscht 


Före bilder :


(null)

(null)

(null)

Efter bilder : 


(null)

(null)

Madrasserna som ligger på hans säng var dom vi tog bort från vår säng i går , vi tänkte ta dom till mamma . 

Sen vart det städ av lgh och dusch 


Vid 11 tiden var vi klara med allt , efter det har vi bara legat i soffan och myst 

Skön söndag 

Ny jobb vecka väntar 

(null)


Nu har vi precis ätit middag , shit va goda köttbullarna vart , smutt 

(null)

Jag har Pratat med Kalle en del i dag , saknar honom 
Han kommer nog stanna i Kambodja till den 20/2 sen blir det Bali 

Hans necessär med medicin, parfym och hygien prylar försvann i flyget mellan Thailand och Kambodja 
Lite surt . 
Men huvudsaken han mår fint ❤️❤️❤️

(null)


En fin bild på Max ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Jag är så himla glad att jag har mina 3 killar 
Henning , Max och Kalle 
Vad vore livet utan er . 

—————————————-



Jag har kollat lite inredning igen 
Är så sugen på att shoppa nytt 

Den 2/3 skriver vi vårt nya kontrakt och ska titta på tillval till nya lgh 

(null)

Snygg  tv bänk 
(null)

Coola  lampor 


(null)

 Vackert kök, jag gillar hyllan längst med väggen 
( vill ha så ) 

(null)

   Gillar detta vardagsrumsbord 

Nu ska jag vila en stund sen farmen 

All kärlek 💕 Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0