Torsdag redan !!

Herregud vad veckorna går fort , redan fredag i morgon .  

Henning blev sjuk i går , världens förkylning men han jobbar ändå , endast morgondagen kvar innan helg och månadsskifte/ lönebrytning  så han kämpar på . 
👍

I dag var körningen en utmaning , jag hade en klient i tungelsta och där var det knappt plogat på småvägarna men det gick bra .
Jag är hemma med livet i behåll 
😂😂😂
Jag har hunnit mycket sen jag kom hem

Storhandlat 
Tvättat 
Rensat och dammsugit kökslådorna 
Stekt massa pannkakor ( middag ) 
Duschat 👍

Nu sover gubben på soffan , han somnade på rotmos efter jobbet 

Jag tittar på efter 5 och ska kolla farmen sen blir det natt natt 

1 dag kvar innan Helg .......

Fråga ?

Är ni oroliga för Corona viruset ?  

Det närmar sig sakta men säkert , nu är det 2 bekräftade fall i Sverige 
1 har varit i Italien där  det finns flera fall  och 1 har varit i kina 

I Iran är det massor med viruset , det är typ helt okontrollerat och UD rekommendera att INTE resor dit  men en sak jag undrar då !!  

Det kommer ju plan ✈️ hit från Iran och dom får landa 

VARFÖR ??????
Är inte det idiotiskt 

Personligen tror jag bara det är en tidsfråga innan vi har ett kraftigt utbrott här då vi släpper in ALLA  i detta land ....

Det kommer spåra .........

Är såklart orolig för Kalle också som befinner sig i Asien 
Men han är stark och frisk just nu  .... vill bara ha hem honom snart . 

————-

Avslutar inlägget med det bästa vi har 

Olivia 5 månader och ollibolli 💙❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

    Hoppas ni får en fin torsdag kväll 

//  Love Maria 




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0