1 Aug -21

Hej på er 

Nu har det gått några dagar sen sist . 

I fredags var jag hos dr med min JÄVLA FOT

Jag är så less på den , jag har haft ont i den sen april .   

Nu har jag fått en remiss för röntgen och en remiss till fysioterapeut för stötvågsbehandling   Mm. 

Efter vi hade varit hos dr så gick vi upp och sa hej då till barn och barnbarnen . Dom åkte till Öland i fredags eftermiddag och blir borta till den 9/18 

(null)

(null)

(null)

  Puss mitt  hjärta 💓 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

    Kommer sakna er ♥️♥️♥️

När vi kom hem till Årsta så vilade vi en stund sen gjorde vi i ordning oss för en ute kväll . 

Vi gick först till LA bar och sen tog vi en uber till Medis.   Alltså  Medis och söder är bara hysteriskt 
Kö överallt och ganska trist så vi tog taxi tillbaka till våra hoods. 

(null)

(null)
 
Årsta  dal , utsikt från bryggan vi satt på och drack drinkar 🍹 

(null)
 
      Inte beredd på att bli fotat  hahaha 


Vi åkte till underbar brygga i Årsta dal/ Liljeholmen 

Där mötte vi upp 2 vänner som sen hängde med oss hem,  dom gick hem vid 2.30 tiden och vi somnade runt 5 så i går lördag hade vi bara en skön dag på soffan. 

I dag söndag blir det lite fix hemma . 
Tvätt , matlagning  mm

I morgon måndag går vi in på den 3;e semester vecka , då ska jag röntga foten !

vi ska åka bort på hotell 4-6 Aug . 
Till en Golf anläggning Med spa . 

Sen får vi se vad som händer därefter . 

Hur mår ni ? 

Love IA 💛💚💛💚







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0