11 Aug

Hej 

Vi har haft några lugna sköna dagar i soffan med massa serier 

Nytappning av tv serien dynastin och säsong 4 av Seal team och massa andra såpor som below deck medditaranean ( vet ej stavning ) 
Mm

Eftersom jag tagit det lugnt så har foten känns bättre men i dag vart det bakslag på
Skiten 

Jag kände att jag behövde börja röra lite på mig ,  jag har inte kunnat promenera sen i maj och kilona kryper på …  hela tiden 

Så i dag tog jag en promenad på 5 km  
😔

(null)

Det skulle jag inte ha gjort , nu är jag tbx på ruta 1 med smärtan och haltandet
Skit 

Ja ja 

Han pissar på mig däruppe 😡

I dag var vi hos tandläkaren också 

Vi vart några tusen lappar fattigare , jag lagade en tand . 

Det gjorde satans ont för jag tog ingen bedövning . 

Han borrade , satte kakform kring tanden och fyllde och slipade 

Tanden längst upp och längst bak  och med min lilla mun så känns det när han rotar runt . Tårarna kom nästan när han höll på .

(null)

Hela sidan var röd  hahaha 
Jag hatar tandläkaren ,  jag vart 1300 kr fattigare 


    (null)

Skönt att allt är snyggt i munnen nu . Min första  lagning på 15 år 

Nu är nästa kontroll om 2 år 👍

Henning håller på med en rotfyllning på 2 ggr 

(null)

 Han blir nog ännu fattigare än mig 😄

(null)

(null)

(null)

   Tack bästa Andreas & Rosie 


 I morgon är vi flera som ska åka till Östnora och på fredag ska vi bjuda ut Hennings föräldrar på mat . 

Lördag och söndag blir fix inför jobbet , matlådor , städning - scheman mm   Skönt med rutiner igen 


I dag är det en väldigt viktig dag för Olivia 
Hon har postat alla sina nappar till tomten 
Hon la dom på lådan själv 
 Heja Olivia  . 4 år och 4 dagar 👌 


// Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0