Färger ?


God morgon 

Känner mig pigg & på topp . Jag har precis ätit en ägg smörgås . 
Jag ska åka hemifrån 9.30 i dag . 

I går var det jobb, kp uppdrag och fix av naglar 

(null)

   Före ……  utväxtens morsa 

  Nu …….  Lite med softa höst färger 🍂 

(null)

(null)

    Körde varannan . 

 Jag ville egentligen ha mer mörkt brun färg men det fanns inte  så detta får duga 

 Jag får köra mörkare färger på naglarna i september. 

Jag har fastnat lite för brunt just nu , 
varför - 
Jag har aldrig gillat brunt i kläder ??

Jag har köpt 3 nya bruna tröjor . 

Är det ett ålderstecken 🤔🤔


När vi ändå pratar färg så har jag även börjar gilla rött ??? 

Rött har  heller aldrig  varit min färg men jag har ju haft röda naglar i sommar och köpt en röd linne klänning 

Röda naglar har jag alltid tyckt varit tantigt eller  lösaktigt  hahaha 

Vem vet , det kanske är den inre lösaktiga tanten som tittar fram 
Omg 😱 

Och blått gillar jag i inredning , jag har ju ljusblåa gardiner och blå matta i vardagsrummet ….  Det är också en ny färg som  dykt upp 

Annars har det varit grått, grönt, orange , svart 

Ja ja 
I kväll kommer Kalle och Elin hit , dom ska sova här . 

Nu ska jag duscha och göra mig klar för jobbet 

All kärlek 

Maria 💛




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0