Gålö havsbad

I dag har vi haft en härlig dag på stranden på Gålö havsbad . 

Först var det klarblå himmel  men sen kom mer och mer moln och sen lite regn droppar . 

mysigt ändå …..  jag och Olivia badade  , sen åt vi alla lunch uppe på restaurangen. 

Jag måste säga att maten var helt suverän . Alla var jätte nöjda med maten .  Fräscht 

Jag åt köttbullar 👌

(null)

     Mums 

(null)

(null)

(null)

(null)

 När jag kom hem så tittade vi på Seal team 

nu åt vi lite ägg smörgåsar till middag .

I morgon ska vi alla ut och äta inklusive svärmor & svärfar ,
 på kvällen ska Olivia och Linton sova här . 

Plattan i mattan .

I dag fick jag svar  🧲 magnet röntgen 

Min hjärna och hörsel nerver ser normalt ut 

Skönt  men frågetecknen Kvarstår ..  

varför så yr och illamående ibland . 
Kanske tinnitus eller kristallerna 

Nä nu ska jag fortsätta mysa här hemma 
// Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0