Helgen swishade förbi

Go kväll 

Vi har har haft en  super skön söndag . 

Lugn och mysig morgon . Vid 10.30 kom Max och ungarna hit . Det vart fika och lek . 

Jag, Max plus barnen gick upp till torget och lekte  sen vart det pizza och lite bad i fontänen . 

(null)

(null)

(null)


På eftermiddagen gjorde jag köttbullar och gräddsås till middag och matlådor 

(null)

  Gott 


 Nu väntar en ny jobb vecka . 

I morgon ska jag hem till Max och Sandra efter jobbet . 

Jag ska ta barnen på kvällen och nattningen  där hemma eftersom det är föris  på tisdag . 

Max och Sandra ska gå och se djurgården spela fotboll ⚽️ på kvällen 

Nu ska jag ta en kvällsdusch och sen krypa ner och lyssna på ljudbok 

// Maria 🌺🌺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0